Виховання дітей

Важкий клас на початку після 3 вчителів. Що допомогло мені налагодити ситуацію?

У найпершій своїй статті я розповідала про те, як влаштувалася працювати в школу і взяла важкий клас (2), в якому за минулий рік змінилося три вчителі. На наприкінці статті я згадала, що з часом проблеми були вирішені, важкі діти перейшли в статус найулюбленіших і все було добре. Пізніше, читаючи коментарі, я зрозуміла, що варто розповісти про те, як мені вдалося налагодити ситуацію. Саме цьому я хочу присвятити сьогоднішню статтю.

Молодим вчителям: чарівних рецептів, на жаль, ви тут не знайдете. Я можу поділитися лише своїм невеликим досвідом. Однак, сподіваюся, він виявиться вам корисним.

Отже, що допомогло мені:1. Повага до дітей. І це, я думаю, найголовніше.

Перепробувавши в перші місяці роботи найрізноманітніші методи впливу на дітей, я прийшла до висновку, що наші взаємини повинні будуватися на повазі. Я говорила “спасибі” і “будь ласка” всякий раз, коли це було доречно. І незабаром стала чути те ж від дітей.

Згодом до поваги додалася любов, на яку діти теж охоче відповіли взаємністю. яндекс. картинки2.

Чесність. Не знаю, чи розділять мою думку колеги, але на мій погляд, це теж дуже важливо. Ось допустили ви, скажімо, помилку.

Ну дуже грубу. Випадково, зрозуміло. Є різні хитрощі.

Скажімо, повернути ситуацію так, немов ви спеціально це зробили, щоб перевірити уважність дітей. Але іноді це абсолютно недоречно. І в цьому випадку.

.. я прийняла рішення говорити правду.

Спочатку діти були шоковані як тим, що вчитель помилився, так і його щирістю, однак…

потім я побачила, що моя чесність допомагала деяким з них зізнаватися в своїх проступках і довіряти мені. Але ж це дуже важливо. 3.

Внутрішній стрижень. Директор на співбесіді дав мені наступну характеристику: “молода, добра, але відчувається, що є внутрішній стрижень. Справитися.

“Під внутрішнім стрижнем Я розумію характер. Він повинен бути сформований у вчителя: життєві принципи, ідеали. Учитель повинен бути стійкий, щоб на нього можна було спертися.

А якщо він і сам сумнівається в собі і в тому, що говорить, справа погано. 4. Велика кількість класних заходів.

Я часто влаштовувала ігри, класні години, ранки з батьками. Все це зближує дітей і допомагає їм розкритися. Походи по музеях і театрах – теж, звичайно, добре, але цього недостатньо.

5. Увага до дітей. Я намагалася вникати в усі, нехай навіть дрібні події в класі, щоб діти, які звикли вести себе як заманеться, відчували, що мені не все одно.

Ми разом вирішували конфлікти, і їх ставало все менше. І ще пара причин, завдяки яким ситуація налагодилася, але ці причини не дуже-то залежали від Мене: 6. Колектив.

Думаю, якщо не чудовий директор і добрі чуйні колеги, я не протягнула б в школі і місяці. А втім, точно б не протягнула)) 7. Профіль.

Так вийшло, що поруч з нашою школою знаходиться дитячий спортивний центр, і один з КЛАСІВ прикріплений до нього і вважається профільним. Дізнавшись про те, що дитячий центр не проти взяти під опіку ще один клас, я негайно запропонувала свій, і отримала згоду. Що це дало: кілька додаткових спортивних тренувань на тиждень з професійними тренерами, участь класу в спортивних заходах.
Як наслідок, покращилася дисципліна. Спасибі, що дочитали статтю до кінця!

Related posts

Leave a Comment